Page 1 of 1

Cerere Admin ScreamMoM

Posted: Sun Jan 23, 2011 10:12 pm
by ScreamMoM
Nick: ScreamMoM
Varsta: 18
De cat timp jucati pe server: Cam de vreo 4 luni ceva de genu...
Motivul pentru care credeti ca meritati admin: sunt foarte multi codati nu zic ca ceilalti admini nu-si fac treaba dar sincer de fiecare data cand am intrat nu erau...:|
STEAM: OFF
Alte mentiuni: daca e sa nu primesc eu admin macar altii sa primeasca dar sa si stea on pe server

for Santa :D :))
Nick: ScreamMoM
Age: 18
How long you play on a server: 4 months
Reason: very much cheaters... I don't say the admin don't do them job but nearly every time when I'm on the admin are OFF...
Steam: OFF
Another mention: if I don't get admin, give the admin another peoples who is on all the time

Re: Cerere Admin ScreamMoM

Posted: Sun Jan 23, 2011 10:22 pm
by Cbla
Acceptat.