Page 1 of 1

Vreau sa joc | I want to play

Posted: Sat Apr 07, 2012 12:41 am
by Cbla
[RO]
Inainte sa postati cititi randurile de mai jos, inclusiv modelul de postare.

Cateva lucruri care trebuie sa le stiti inainte sa faceti cererea
1. Serverul se adreseaza jucatorilor ce vor sa joace pe termen lung.
2. Jucatorii vor primi teren privat cu protectie la unul dintre orasele oficiale.
3. Explorati orasele si alegeti o zona unde ati dori sa locuiti. Zonele sunt delimitate cu gard. Verificati registrul orasului pentru zone inca libere!
4. Ownerii orasului selectat trebuie sa va accepte in oras pentru a primi zona doria.
5. Odata ce ati fost primit in oras va trebui sa cititi si sa respectati regulamentul orasului respectiv.
6. Ceea ce faceti in afara protectiei orasului nu va primi protectie decat contracost. Orice este gasit fara protectie este sters!
7. Nu lasati gunoi pe harta, copaci taiati pe jumate, constructii abandonate, alte distrugeri! Se sanctioneaza cu warn! La 3 warning vi se interzice accesul pe server!
8. Tineti minte, nu jucati singur pe harta, aveti grija de ea si respectati jucatorii, ca si in viitor sa aveti unde juca!

[EN]
Before posting, please read the lines below, and respect the model
1. This server addreses players who intend to play long term.
2. Players will get a private zone with protection in one of the official cities.
3. Feel free to look around and chose a vacant zone which you desire. The zones are fenced. Check the city's registry for yet free zones.
4. The owners of the selected city must accept you in order to get the desired zone.
5. Once you are accepted to a city, you must read and obey the city's rules and regulations.
6. What you do outside the protection zone of the city will not receive any protection for free. Anything found without protection will be erased!
7. Don't leave any trash behind you, trees only cut half, abandoned buildings or other destructions! You will get warned! If you accumulate 3 warnings, you will be forbidden to play on this server!
8. Keep in mind that you are not the only one playing on this map, so take care of the map and respect the players so that you have where to play in the future too!

Model
Nick:
Nume:
Varsta/Age:
Vechime minecraft/Minecraft senoirity:
Country (eg. RO):


Repartizare
Fallmore -> DeenzHD, PanicZone17, LarsUrlich, Vla123, Roparex, Cosmin, Perry, WoodPeker, valiro21, andra_ma, PorculRozaliu
KenVille -> WebGLMbew, SnoopelDoogel, YoshiFan13, _Fugi_, aleksss, Shank, Treixtrack, GabrielEuro, viktor, KillerDorin
Rockfield -> Razvanel, Trolley, Honeydew, Hommer, tranelol, iGenious, UzZysD, Raressg, Vladvvv, RazvanD37

Re: Vreau sa joc | I want to play

Posted: Sat Apr 07, 2012 6:50 pm
by Vladvvv
Nickname:Vladvvv
Nume:Vlad
Varsta:15
Vechime minecraft:1 an

Re: Vreau sa joc | I want to play

Posted: Sun Apr 08, 2012 1:17 pm
by Shye
Nickname:andra_ma
Nume:Codrin
Varsta:12
Vechime minecraft:2 an

Re: Vreau sa joc | I want to play

Posted: Mon Apr 09, 2012 10:21 am
by KiLleRpRo
NickName:KillerDorin
Nume:Dorin
Varsta:12
Vechime Minecraft:1 an

Re: Vreau sa joc | I want to play

Posted: Sat Apr 14, 2012 8:35 pm
by PorRo
Nick: PorculRozaliu
Nume: Cezar
Varsta/Age: 15
Vechime minecraft/Minecraft senoirity: 2 zile
Country (eg. RO): RO

Re: Vreau sa joc | I want to play

Posted: Sun Apr 15, 2012 7:04 pm
by RazvanD37
Nick:RazvanD37
Nume:Razvan
Varsta/Age:13
Vechime minecraft/Minecraft senoirity:5 luni
Country (eg. RO):RO

Re: Vreau sa joc | I want to play

Posted: Tue Apr 17, 2012 11:52 am
by coco9917
Nick:coco9917
Nume:codrut
Varsta/Age:13 ANI
Vechime minecraft/Minecraft senoirity:2 ZILE
Country (eg. RO):RO

Re: Vreau sa joc | I want to play

Posted: Tue Apr 17, 2012 9:20 pm
by Garnyatar
Razvan si codrut sunt in Kenville.

Re: Vreau sa joc | I want to play

Posted: Wed Apr 18, 2012 7:42 am
by SYDO
Nick:SYDO
Nume:RADU
Varsta/Age:13 ANI
Vechime minecraft/Minecraft senoirity:1 LUNA
Country (eg. RO):RO

Re: Vreau sa joc | I want to play

Posted: Sat Apr 21, 2012 1:22 am
by Vla123
Nick:Vla123
Nume:Vlad
Varsta:11 ani
Vechime minecraft:2 ani
Country:RO

Re: Vreau sa joc | I want to play

Posted: Sat Apr 21, 2012 10:02 am
by StreetKiller
Vla123 wrote:Nick:Vla123
Nume:Vlad
Varsta:11 ani
Vechime minecraft:2 ani
Country:RO

Esti in orasul fallmore