reclamatie shadowman
reclamatie shadowman
Nick-ul tau :insert
Nick-ul acuzatului :ShadowMan
Data/Ora:astazi pe la 2-3
Motiv :Se trezeste el sa dea la vot ban insert....fara nici o dovada nimic poze demo ceva
IP acuzat / Steam Auth ID (*) :86.35.214.234
Dovada : nu mi so salvat pozele de la destroy ca vi lias fi aratat
Nick-ul acuzatului :ShadowMan
Data/Ora:astazi pe la 2-3
Motiv :Se trezeste el sa dea la vot ban insert....fara nici o dovada nimic poze demo ceva
IP acuzat / Steam Auth ID (*) :86.35.214.234
Dovada : nu mi so salvat pozele de la destroy ca vi lias fi aratat
- Al3handr0
- Banned

Re: reclamatie shadowman
deci sa intelegem..el ti-a facut poze si u zici ca nu le gasesti?
nu nu mio facut nici o poza nimic ziceam ca nu gasesc pozele de la destroy
- Al3handr0
- Banned

ok, atunci asteapta ca boten sau shadow..sa poesteze vrun demo..cv...
eu am un demo in care da la nimereala si mereu ajunge glontu in el si am dovada si pe boten si el are demo il las pe el sa posteze si apoi eu ca eu am netu mai rau.... akm
dar habar nam ce poze
) nu eu iam facut paote boten sau alt admin
A si app
te batea si wall jucai bn intradevar dar aveai faze eu si boten team vazut am si martor admin
si eu am zis ca esti curat si apoi so uitat boten pe tn mai bn si mam uitat si eu si neam dat seama cai silent 
Boten posteaza tu demo
Al3handr0 wrote:deci sa intelegem..el ti-a facut poze si u zici ca nu le gasesti?
dar habar nam ce poze
) nu eu iam facut paote boten sau alt adminA si app
te batea si wall jucai bn intradevar dar aveai faze eu si boten team vazut am si martor admin
si eu am zis ca esti curat si apoi so uitat boten pe tn mai bn si mam uitat si eu si neam dat seama cai silent 
Boten posteaza tu demo
- KGDDKG
- Banned

shadow prima ta reclamatie
) taree
)

) taree
)

- Al3handr0
- Banned

Ce pot sa zic...decat ca, e greu sa apesi EDIT....si sa scrii ce mai ai de adaugat...mai bine faci 4 posturi...
Shadow incearca sa nu mai faci dublu post...nu e prima data...dar acum cu 4-posturi...m-ai dat pe spate..
PS:
Mai bine ai posta si tu demo-ul pe care il ai..
Shadow incearca sa nu mai faci dublu post...nu e prima data...dar acum cu 4-posturi...m-ai dat pe spate..
PS:
ShadowMan wrote:eu am un demo in care da la nimereala si mereu ajunge glontu in el si am dovada si pe boten si el are demo il las pe el sa posteze si apoi eu ca eu am netu mai rau.... akm
Mai bine ai posta si tu demo-ul pe care il ai..
Last edited by Al3handr0 on Thu Mar 24, 2011 9:49 pm, edited 1 time in total.
- SantA *<[:]
- Silver Member

ShadowMan wrote:Boten posteaza tu demo
Dude, seriously, quadruple post? Use the edit button!
pe mine no sa ma vezi nici o data in viata ta cu wall sau silent aim nu am folosit o data si azi erau 3 cu numele insert de unde stiai cas eu ma?si nu unu fals? ca mie mio spus un player ca tu ai dat ban la un isert oareca
asa ca ma jur pe sora mea mai mica de 1 an ca nu am folosit nici o data coduri
Dar azi erau 3 inserti pe sv:)) na asta e ori si cum eu nu folosesc wall joc la sonor si stiu cand vin ca aud pasii si de asta mai ies tragand dar asta este daca voi ma considerati codat .....
asa ca ma jur pe sora mea mai mica de 1 an ca nu am folosit nici o data coduriDar azi erau 3 inserti pe sv:)) na asta e ori si cum eu nu folosesc wall joc la sonor si stiu cand vin ca aud pasii si de asta mai ies tragand dar asta este daca voi ma considerati codat .....
Last edited by insert on Thu Mar 24, 2011 10:21 pm, edited 1 time in total.
- StreetKiller
- Valued Member

@Shadowman , daca ai demo il postezi atata timp cat iti asumi responsabilitatea banului dat .
Exista un buton magic numit edit care se foloseste pentru a mai adauga ceva la postul tau anterior daca nu a mai postat altcnv dupa tn (face minuni )
@KGDDKG Ce e asa "tare" sa primesti o reclamatie? In plus faci Off-topic aiurea
@Insert am sa ma uit pe log-uri sa vad daca chiar a intrat altcnv pe numele tau
Edit: Insert ai avut dreptate a mai intrat cnv pe numele tau cu ip-ul 92.85.80.106 ideea e ca pe tn s-a uitat boten nu pe falsul insert si tu ai luat ban.
Asteptam demo-ul lui boten si vedem daca ramai sau nu cu banul
Demo-ul lui boten : http://s1.transfer.rol.ro/518acf5a29249eb6747c82e4ac0f79a4.html
Exista un buton magic numit edit care se foloseste pentru a mai adauga ceva la postul tau anterior daca nu a mai postat altcnv dupa tn (face minuni )
@KGDDKG Ce e asa "tare" sa primesti o reclamatie? In plus faci Off-topic aiurea
@Insert am sa ma uit pe log-uri sa vad daca chiar a intrat altcnv pe numele tau
Edit: Insert ai avut dreptate a mai intrat cnv pe numele tau cu ip-ul 92.85.80.106 ideea e ca pe tn s-a uitat boten nu pe falsul insert si tu ai luat ban.
Asteptam demo-ul lui boten si vedem daca ramai sau nu cu banul
Demo-ul lui boten : http://s1.transfer.rol.ro/518acf5a29249eb6747c82e4ac0f79a4.html
Last edited by StreetKiller on Thu Mar 24, 2011 10:11 pm, edited 1 time in total.
Slow and steady may not always win the race, but at least it doesn't end up splattered on the walls
Scuzati dar nu pot posta demo nu ma lasa netu imi cade...pana va merge mai bn dati unban ...sau daca pe demo lu boten ii dovada propun sa lasam o sa iau legatura cu kgd sa incerc sa il dau lui demoul
ShadowMan wrote:Scuzati dar nu pot posta demo nu ma lasa netu imi cade...pana va merge mai bn dati unban ...sau daca pe demo lu boten ii dovada propun sa lasam o sa iau legatura cu kgd sa incerc sa il dau lui demoul
E acolo demoul, cu un post mai sus.

"The day Microsoft makes something that doesn't suck is probably the day they start making vacuum cleaners" -- Ernst Jan Plugge
\cbla wrote:ShadowMan wrote:Scuzati dar nu pot posta demo nu ma lasa netu imi cade...pana va merge mai bn dati unban ...sau daca pe demo lu boten ii dovada propun sa lasam o sa iau legatura cu kgd sa incerc sa il dau lui demoul
E acolo demoul, cu un post mai sus.
Nu ma lasa netu sa descarc cami cade

Daca nu mai e nik de zis inchideti topicul